diumenge, 28 de novembre del 2010

Acta de la cinquena assemblea

ACTA ASSEMBLEA FILOLOGIA 10 DE NOVEMBRE

PRÒXIMA ASSEMBLEA DILLUNS DIA 15 A LES 14:30H AL CLAUSTRE.

1. FESTA:

- Local: Poblenou. Se n’encarregarà la Pili perquè és la persona que hi té els contactes. Tot i així es demanarà de fer-ho dins la facultat.

- S’ha acordat que no serà una festa reivindicativa.

- Preu simbòlic per gestionar les despeses (50% de l’entrada pel grup que vingués a tocar).

- Els grups de música podrien ser de gent de la mateixa facultat. à Fer-ne difusió i una llista amb els grups, depenent de les sol·licituds es decidirà qui tocarà.

- Difusió de la festa: a més de fer ús de les noves tecnologies (facebook, gmail, blog...) fer cartells informatius diferents que l’enunciat del cartell enganxi a qui el llegeixi.

- Un cop dins la festa hi hagués el “joc pel joc”. Per exemple: Que cada persona que entrés tingués un personatge i hagués de buscar la seva parella (Arare i la caqueta) etc. La recompensa serà totalment simbòlica! (això últim seria un secret així la gent es motivarà més).

- IMPORTANT: autogestió de la festa. (se’n parlarà dins el punt de l’autogestió de l’assemblea).

2. AUTOGESTIÓ DE L’ASSEMBLEA

- Importància d’ENVIAR LES ACTES SETMANALMENT.

- Han sortit diferents propostes d’autogestió:

o Bar autogestionat: Entrepans i pastissos. Cal mirar molt bé l’organització.

o Samarretes amb un “logo”, “cita cèlebre, frase xula... Proposta: “Sóc un filòleg, no un diccionari.”

- Per tal que l’autogestió sigui bona, s’ha decidit que dins l’assemblea hi hagi unes comissions i uns càrrecs rotatoris:

- Comissió difusió: -

- Mail i facebook: David i Miquel

- Blog: Adrià

- Pancartes/octavetes: DEPENENT DE LA SETMANA ho serà aquell qui tingui més temps i ganes de dedicar-s’hi.

- Comissió festa: -

- Comissió burocràcia / papeleo

- Tresorer (si és que finalment hi ha autogestió): PENDENT

- Responsable Bar autogestionat: PENDENT

- Festa filologia: Pili

- Festes / celebracions vàries: Carlota, Adrià i Pepe

- Burocràcia: Mireia

- Arxiu de documents varis (actes, sol·licituds...): Mireia

Importància que cadascú es responsabilitzi del seu càrrec per més petit que sigui.


3. BAR AUTOGESTIONAT

- Entrepans / pastissos

10 barres de pa. a 3 entrepans per barra a 30 entrepans

- Creació d’una graella amb la REPARTICIÓ DE TASQUES de cadascú. Dins d’aquesta graella els participants de l’assemblea s’hi haurien d’inscriure; i, depenent de la quantitat de gent es decidirà el dia i l’horari. à La graella està adjunta a l ‘acta.

o Qui portarà el menjar.

o Quin menjar s’haurà de portar

o Dia i hora del bar autogestionat

o Torns de gent

4. MÀQUINES DE CAFÈ

- Instància a secretaria. S’ha acordat que s’esperarà l’arribada de la resta de màquines ja que el Deganat ha dit que d’aquí poc n’arribaran.

5. VALORACIÓ CINEFÒRUM

- Abans de la sessió de cinefòrum ja se n’ha fet una valoració on s’ha dit que aquesta vegada no se n’ha fet gens de difusió. S’ha acordat que si eren un nombre inferior de 10 persones s’anul·laria, o que depenia del punt de vista dels mateixos organitzadors? Si s’ha anul·lat, quedarà posposat amb la mateixa pel·lícula per un altre dia.

6. PRÒXIMA ASSEMBLEA

- Repartició de càrrecs:

o Tresorer

o Responsable d’entrepans

- Rebre informació sobre “El dia de l’estudiant”.

- Proposta d’aplec entre Raval i Central (matemàtiques i filologia).

- Eleccions estudiants UB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada